2014. január 16., csütörtök

Bevezető :)

Ne haragudjatok, hogy csak most teszem ki :)) Itt a történetem bevezetője:

Eliza vagyok, 16 éves és a Sweet Amoris gimibe járok. Nem vagyok egy "apu szeme fénye" és különösebben egy mintatanuló sem az meg már ráadás, hogy a bátyám, Nataniel, látástól vakulásig tanul, ami meg is látszik a jegyein. És ha már család, hadd ne felejtsem ki "szeretett" nővéremet, Ambert sem, aki addig sipítozik, nyávog ameddig meg nem kapja mit akar. Akár a haját is képes lenne kitépni csak rá figyeljenek. Na ennyit a családról...


Jöjjenek a barátok: Kim az a csaj aki elég bunkón és flegmán beszél, mégis vele van a legtöbb közös témám. Aztán ott van Rosa, aki mindig megért engem és tanácsokat ad, fiúkban, divatban, szóval bármiben. És Viola, aki egy teljesen másik világban él. Képes teljesen belefeledkezni egy tájnak a szépségébe és ha van nála papír meg ceruza, meg is örökíti. És ott van Alexy, akivel a szabadidőmben megyek shoppingolni, mivel az ikertestvére utál. Ha el is megy vele, akkor is csak PSP-ket vagy mobilokat nézeget. Valamint Lysander aki a legjobb barátom, és van egy srác akivel még jóban vagyok,de, hogy ki ő, azt megtudjátok az első részben! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése